آموزش های عالی تکمیلی بین سطوح تحصیلی (تک پودمان)
 
Information Technology

در راستای ارتقای علمی، فنی و مهارتی نیروی انسانی، ساماندهی و استانداردسازی آموزش های نیروی کار کشور و با استناد به آیین نامه آموزش های علمی کاربردی مصوب جلسه 369 شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ 17/11/1374 و آیین نامه نظام آموزش مهارت و فناوری مصوب 1/8/91 هیئت محترم وزیران؛ دوره های آموزش عالی تکمیلی بین سطوح تحصیلی برگزار می گردد.
لازم بذکر است دوره های فوق بصورت تک پودمان در قالب نظام واحد ساعتی تعریف شده و در پایان هر دوره،چنانچه نمره قبولی اخذ گردد گواهینامه تک پودمان مربوط به آن دوره جهت مهارت آموز صادر گردیده که این گواهینامه به تائید دانشگاه و مرکز آموزش های عالی آزاد خواهد رسید. ضمنا آن دسته از گواهی نامه ها که در راستای یک حوزه حرفه ای مشخص باشند براساس ضوابط و مقررات مربوطه ، قابلیت تجمیع به یک مقطع تحصیلی وصدور مدرک دانشگاهی(کاردانی،کارشناسی،کارشناسی ارشد،دکتری) مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دارا می باشد. جهت کسب  اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی
www.ecjdk.ir وwww.uastjdksh.ac.ir  مراجعه نمایید و یا با شماره  زیر تماس حاصل فرمائید.
8210375 0831

 






درباره وبلاگ


Information Technology مدیر وب سایت: حمید رضا امیری پور
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فناوري اطلاعات و آدرس kingoftheit.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خبرنامه وب سایت:






آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 51170
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1